Χριστουγεννιάτικο πνεύμα στο σχολείο μας

Στο πλαίσιο των δράσεών μας για το project«Αγώνες Συνεργασίας», που «τρέχει» φέτος στο σχολείο μας, διάφορες τάξεις ανέλαβαν και υλοποίησαν εθελοντικές δράσεις  στο πνεύμα των Χριστουγέννων.

E1 - 9ο Νηπιαγωγείο Κιλκίς

   

Την Δευτέρα 18-12, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε1 επισκέφτηκαν τα παιδιά του 9ου νηπιαγωγείου και τους παρουσίασαν μια δραματοποίηση χριστουγεννιάτικου παραμυθιού, με τίτλο «η μπουγάδα του Αι Βασίλη», της Ιωάννας Κυρίτση. Στη συνέχεια, πεμπτάκια και νηπιάκια, έκαναν λίγη παρέα, τρώγοντας πρωινό μαζί. Την Πέμπτη 21-12 συνεργάστηκαν με τα πρωτάκια της Α2 κι έφτιαξαν χριστουγεννιάτικες κατασκευές.

Ε1 - Α2

    

   

 

E2 - 8o Δ. Σ. Κιλκίς

   

Την Τρίτη 19-12, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε2 επισκέφτηκαν την Β’ τάξη του 8ου Δ. Σ. Κιλκίς, για μια διασχολική συνεργατική δράση φιλαναγνωσίας. Διάβασαν και δραματοποίησαν το παραμύθι του Ευγένιου Τριβιζά «Ο Αι Βασίλης στη φυλακή με τους 83 μικρούς  αρουραίους». Την Πέμπτη 21-12 συνεργάστηκαν με τα πρωτάκια της Α1, όπου τους παρουσίασαν το ίδιο παραμύθι κι έφτιαξαν χριστουγεννιάτικα φαναράκια, διακοσμώντας βαζάκια με ντεκουπάζ. Την ίδια μέρα, επισκέφτηκαν το γηροκομείο Κιλκίς κι είπαν τα κάλαντα και πρόσφεραν χειροποίητες χριστουγεννιάτικες κάρτες στους φιλοξενούμενους και στο προσωπικό.

Ε2 - Α1

    Ε2 στο γηροκομείο

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ τάξης ανέλαβαν να μεταφέρουν τα τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης, που συγκεντρώσαμε, με τη συμμετοχή των οικογενειών των μαθητών και μαθητριών του σχολείου μας, για το συσσίτιο της εκκλησίας της Παναγίας.

 Γ'

Τέλος οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ2 συνεργάστηκαν με τα παιδιά της Β1 σε χριστουγεννιάτικες κατασκευές, ενώ οι μαθήτριες της ΣΤ1 ανέλαβαν το face painting στα διαλείμματα, πρωτοβουλία την οποία υποστήριξαν στη συνέχεια και μαθήτριες από την ΣΤ2, την Ε' αλλά και την Δ' τάξη, δημιουργώντας έτσι γιορταστικό κλίμα και δίνοντας χαρά στα μικρότερα παιδιά.

ΣΤ2 - Β1

  

face painting

     

 

Προσεχώς και τα υπόλοιπα τμήματα θα αναλάβουν εθελοντικές δράσεις, στο πλαίσιο των δυνατοτήτων τους, σύμφωνα με την 4η αποστολή των «Αγώνων Συνεργασίας».

Ομολογουμένως οι προσπάθειες κι οι ιδέες των παιδιών, αλλά και η υλοποίησή τους μας εξέπληξαν ευχάριστα, διότι όλα έγιναν με φθίνουσα υποστήριξη των εκπαιδευτικών, που αφού ενέπνευσαν, εκπαίδευσαν και οργάνωσαν, εμπιστεύτηκαν τα παιδιά και το αποτέλεσμα μας δικαίωσε όλους!