http://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses11 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses10 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/IMG_20211005_094155.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses9 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses8 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses7 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses6 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses5 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses4 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses3 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses2 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses1 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/glosses 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/erat5 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/erat4 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/erat3 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/erat2 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/erat1 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/erat 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/agiasmos7 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/agiasmos6 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/agiasmos5 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/agiasmos4 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/agiasmos3 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/agiasmos2 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/agiasmos1 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/agiasmos 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/sportsday2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/sports day5.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/sports day4.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/sports day3.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/sports day2.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/sports day1 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/sports day 2021.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/IMG_20211007_091816.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/IMG_20211006_102911.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/IMG_20211005_122204.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/IMG_20211005_120842.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/IMG_20211005_102004.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/IMG_20211005_101131.jpghttp://5dim-kilkis.kil.sch.gr/joomla//images/slider/IMG_20211005_100155.jpg
 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ 2014-15

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τον Προγραμματισμό Εκπαιδευτικού Έργου του σχολείου μας για το σχολικό έτος 2014-15, όπως τον έχουμε ανεβάσει και στο Παρατηρητήριο Αυτοαξιολόγησης Σχολικής Μονάδας. Περιλαμβάνονται τα στάδια υλοποίησης των 2 ετήσιων σχεδίων δράσης, προγραμματισμένες επισκέψεις, καινοτόμα προγράμματα, έργα e-twinning και συμμετοχές σε Εθνικά και Διεθνή θεματικά δίκτυα. Ακόμη οι γιορτές και οι δράσεις μας για το Κοινωνικό Σχολείο.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ 2014-15

1ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

 «Πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς και του εκφοβισμού στο σχολείο»

ΣΚΟΠΟΣ: Η παγίωση τρόπων διαχείρισης των συγκρούσεων και η σταδιακή μείωση των περιστατικών επιθετικότητας.

ΣΤΟΧΟΙ: Να γνωρίσουν τα παιδιά τον εαυτό τους, να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, να μπορούν να συνεργάζονται και να επικοινωνούν εποικοδομητικά, να φτάσουμε σε σημείο να λύνουμε τις όποιες διαφορές προκύπτουν ψύχραιμα και ειρηνικά.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ - ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

-Μπόσκου Κατερίνα (ΠΕ70), Ευθυμιάδου Ιωάννα (ΠΕ70) (Β1, Β2)«Μίλα! Δεν είσαι μόνος». Ερευνητική εργασία, που κατατέθηκε και στο γραφείο σχολικών δραστηριοτήτων και θα διαρκέσει από τον Νοέμβριο 2014 ως τον Φεβρουάριο 2015. Οι συναντήσεις είναι μια φορά την εβδομάδα, στα πλαίσια της Ε.Ζ.

-Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11), Β2, Δ1, Δ2: «Γνωρίζω τον εαυτό μου, επικοινωνώ καλύτερα με τους άλλους».  Ερευνητική εργασία που γίνεται στα πλαίσια της Ε.Ζ. και θα διαρκέσει όλο το Α? τρίμηνο

-Βαρβάρα Ευθυμιάδου (ΠΕ06), Ε1, Ε2: «Finally friends or enemies?». Ερευνητική εργασία στο μάθημα των Αγγλικών, που θα διαρκέσει Από το Νοέμβριο 2014 ως τον Μάρτιο 2015

-Νίκη Παυλίδου (ΠΕ70), Αναστασία Λαζίδου (ΠΕ70), ΣΤ1, ΣΤ2: «Τα δικαιώματα του Παιδιού ? πακέτο Unisef» Ερευνητική εργασία που θα διαρκέσει όλο το Α? Τρίμηνο

-Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11), Μαρία Πραξιγά (ΠΕ70), Βαρβάρα Ευθυμιάδου (ΠΕ06) Ε1, Ε2, Στ1, Στ2: Πρόγραμμα Ομοτίμων ? Βιωματικές δράσεις για την πρόληψη της επιθετικής συμπεριφοράς στο σχολείο, σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων «ΝΗΡΕΑΣ» Κιλκίς. Είμαστε 2η χρονιά στο δίκτυο και προγραμματίζουμε κοινές δράσεις για όλο το σχολείο στις Παγκόσμιες μέρες κατά του σχολικού εκφοβισμού και κατά του Ρατσισμού, καθώς και συναντήσεις των Ομοτίμων μια φορά το μήνα για ανατροφοδότηση και προγραμματισμό δράσεων.

Κλείσιμο χρονιάς: Αξιολόγηση των δράσεων, ανακοίνωση αποτελεσμάτων και γιορτή λήξης για παρουσίαση του προγράμματος στους γονείς και την τοπική κοινωνία.

2ο ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ

«Οικολογική ζωή»

ΣΚΟΠΟΣ: να παγιωθεί η Οικολογική συμπεριφορά μικρών και μεγάλων σχετικά με θέματα προστασίας του Περιβάλλοντος κι εξοικονόμησης πόρων.

ΣΤΟΧΟΙ: Να γνωρίσουν τα παιδιά τους κυριότερους τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας και νερού, να μάθουν και να εφαρμόζουν τρόπους προστασίας του Περιβάλλοντος, να έρθουν σε επαφή με το φυσικό Περιβάλλον και να βιώσουν την απόλαυση, την αναζωογόνηση και την ηρεμία που μας προσφέρει.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ? ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ

-Κατερίνα Μπόσκου (ΠΕ70) ? Ιωάννα Ευθυμιάδου (ΠΕ70), Β1, Β2: «Η γειτονιά μου», Ερευνητική εργασία όπου τα παιδιά θα φωτογραφήσουν, θα καταγράψουν τις παρατηρήσεις τους και θα κάνουν προτάσεις για βελτίωση του αστικού περιβάλλοντος όπου ζούνε.

-LitterLess: υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί η Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) και η Βαρβάρα Ευθυμιάδου (ΠΕ06) κι αφορά σε όλο το σχολείο. Γίνεται καθημερινά ανακύκλωση και φροντίζουμε με έκτακτους καθαρισμούς την αυλή, τον έξω χώρο ή και το πάρκο της γειτονιάς ή κάποιον άλλο κοινόχρηστο χώρο. Εντάσσεται στις δράσεις των Οικολογικών σχολείων Ευρώπης, όπου είναι μέλος και το σχολείο μας.

-Θεόδωρος Γιαννακός (ΠΕ70), Γεωργία Σιωπίδου (ΠΕ70) Δ1, Δ2: Ένας λόφος δίπλα μας: χθες ? σήμερα ? αύριο. Πρόγραμμα του ΚΠΕ Κιλκίς

-Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11), Μαρία Πραξιγά (ΠΕ70), Νίκη Παυλίδου (ΠΕ70), Κώστας Σακελλαρίου (ΠΕ70), Αναστασία Λαζίδου (ΠΕ70, Χρήστος Δεσποινίδης (ΠΕ20) Στ1, Στ2, Ε1, Ε2. Συμμετοχή στα εξής δίκτυα:

1- «Μαθαίνω για τα Δάση» ερευνητική εργασία που εντάσσεται στο διεθνές δίκτυο Learningaboutforests με εθνικό συντονιστή την ΕΕΠΦ. Εθνικό θεματικό δίκτυο «Τα ορειβατικά μονοπάτια» που συντονίζει το ΚΠΕ Μαρώνειας

2- «Αν θες να μάθεις για το Νερό, μη ρωτάς τα ψάρια!» ερευνητική εργασία που εντάσσεται στο εθνικό θεματικό δίκτυο για το Νερό, του ΚΠΕ Έδεσσας

3-«Έχω άποψη» σχολική εφημερίδα με περιβαλλοντικά θέματα, κυρίως για την Ενέργεια, όπου συμμετέχουν με άρθρα τους όσοι μαθητές επιθυμούν κι είναι διατεθειμένοι στο τρέχον φύλλο. Εντάσσεται στο διεθνές θεματικό δίκτυο του FEE, «Νέοι δημοσιογράφοι για το Περιβάλλον» με εθνικό συντονιστή την ΕΕΠΦ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ? ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ: Ερωτηματολόγια και παρατηρήσεις σχετικά με τις αλλαγές στις καθημερινές συνήθειες των μαθητών και των οικογενειών τους καθώς και των εκπαιδευτικών. Παρουσίαση των δράσεων και των αποτελεσμάτων σε ειδική ημερίδα στο τέλος της χρονιάς.

ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Εκτός από τις παραπάνω δράσεις, που εντάσσονται στη φιλοσοφία του Κοινωνικού Σχολείου, έχουμε προγραμματίσει και εκπονούμε και τα εξής:

-Περιφερειακό θεματικό δίκτυο των εκπαιδευτικών περιφερειών Κιλκίς και Χαλκιδικής σχετικά με την ασφάλεια στο Διαδίκτυο (υπεύθυνοι προγράμματος για το σχολείο: Χρήστος Δεσποινίδης (ΠΕ20), Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11))

-πρόγραμμα Ομοτίμων (peermentoring) σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της ψυχοσυναισθηματικής Υγείας, ΝΗΡΕΑΣ ΚΙΛΚΙΣ

-Στοματική υγιεινή. Ελευθεριάδου Σοφία (ΠΕ70) με την Α? τάξη

-Μαθαίνω να κυκλοφορώ με ασφάλεια. Ερευνητική εργασία για τις Γ1 και Γ2, σχετικά με την Κυκλοφοριακή Αγωγή. Την εκπονούν οι εκπαιδευτικοί Ιωάννης Χρας (ΠΕ70), Μαργαρίτα Βλάχου (ΠΕ70) και Σοφία Συρμακέση (ΠΕ06)

-Έργα e-Twinning

1- ?Useyoursuperpowers? e-Twinningέργο που αφορά στον εθελοντισμό, με συμμετοχή 8 εκπαιδευτικών από 6 διαφορετικές χώρες. Το έργο ιδρύθηκε από την Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) και συμμετέχει επίσης από το σχολείο μας και ο Χρήστος Δεσποινίδης (ΠΕ20)

2- 1..2..3.. Healthy life for you and me. Συμμετέχει η Β2, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) και το έργο υλοποιείται στα πλαίσια της Ε.Ζ.

3- ?Europeansportsclub? έργο σχετικά με τον τρόπο που γίνεται το μάθημα της Φ. Α. στις διάφορες χώρες της Ευρώπης. Συμμετέχουν 10 εκπαιδευτικοί από 9 διαφορετικές χώρες κι υπεύθυνη του έργου για το σχολείο είναι η Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11)

ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

1-«Μπλέκουμε ? ξεμπλέκουμε τις γλώσσες» Ε1, Ε2, Στ1, Στ2. Βαρβάρα Ευθυμιάδου (Πε06), Σταυρούλα Γιαννακοπούλου (ΠΕ07), Ειρήνη Ταταρίδου (ΠΕ08)

2- Βιβλία σε ρόδες. ΣΤ1 - Στ2, Νίκη Παυλίδου, Αναστασία Λαζίδου (ΠΕ70). Ερευνητική εργασία για τη Φιλαναγνωσία με υλικό από το Μουσείο Γουλανδρή, που κατατέθηκε και ως πρόγραμμα στο γραφείο σχολικών δραστηριοτήτων (μόνο από τη κα Παυλίδου)

3-Παραδοσιακοί χοροί και τραγούδια. Δ1, Δ2. Θεόδωρος Γιαννακός (ΠΕ70), Γεωργία Σιωπίδου (ΠΕ70)

4-«Μ? ένα βιβλίο συντροφιά γίνονται όλα μαγικά», Β1, Β2 με τις εκπαιδευτικούς Κατερίνα Μπόσκου (ΠΕ70) και Ιωάννα Ευθυμιάδου (ΠΕ70) σχετικά με τη Φιλαναγνωσία.

5-Μουσειακή Αγωγή. Β1 και Β2 με τις εκπαιδευτικούς Κατερίνα Μπόσκου (ΠΕ70) και Ιωάννα Ευθυμιάδου (ΠΕ70).

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ ΚΙ ΕΟΡΤΩΝ

ΣΤ1-ΣΤ2

-Συνεδριακό κέντρο: Παρακολούθηση θεατρικού «Τσοκόντα» (2/10/2014)και στη συνέχεια έρευνα και μελέτη έργων τέχνης.

-Γιορτή Πολυτεχνείου (17/11/2014)

-Γιορτή Σημαίας (27/10/2014)

-Κτίρια του Κιλκίς: Επίσκεψη σε ανακαινισμένα κτίρια του Κιλκίς (καπναποθήκες, Πολυάνειο Ωδείο)

-Επίσκεψη ? καθαρισμός της γειτονιάς του σχολείου (7-11-2014, Παγκόσμια Ημέρα Δράσης Οικολογικών Σχολείων)

-Επίσκεψη στο φορέα διαχείρισης του δέλτα Αξιού ? Αλιάκμονα (για το έργο με θέμα το Νερό, εθνικό θεματικό δίκτυο ΚΠΕ Έδεσσας ? Γιαννιτσών)

-Επίσκεψη στον Ιερό Ναό της Ενορίας μας κι ενημέρωση για τη φιλανθρωπική δράση της Εκκλησίας και των εθελοντών της ενορίας

-Αρωματόκηπος στο σχολείο. Φυτεύω το πρώτο μου λουλούδι σε παρτέρια της πόλης (συμμετοχή στη δράση για το Κοινωνικό Σχολείο, που συνδιοργάνωσαν ο δήμος Κιλκίς και το Γραφείο σχολικών δραστηριοτήτων, 22-10-2014)

-Εκπαιδευτική επίσκεψη σε ΚΠΕ για διήμερο πρόγραμμα

ΣΤ2

-Ημερίδα Τροχαίας (24-9-2014)

Δ1-Δ2

-Φεστιβάλ κουκλοθέατρου, παρακολούθηση παράστασης (6/10/2014)

-Αρχαιολογικό Μουσείο

-ΚΠΕ Γυναικοκάστρου: « Ένας λόφος δίπλα μας: χθές ? σήμερα ? αύριο»

Γ1-Γ2

-Επίσκεψη στο Δημαρχείο (3/10/2014)

Ε2

-Φεστιβάλ Κουκλοθέατρου: δράση στο σχολείο «Τα παιχνίδια του κόσμου» (8/10/2014)

Ε1-Ε2

-Φεστιβάλ κουκλοθέατρου: παρακολούθηση παράστασης (4/10/2014)

-Επίσκεψη στο μουσείο Νερού (Θεσσαλονίκη, 19/11/2014)

-Περιβαλλοντικό μονοπάτι (πρόγραμμα για το Δάσος)

-Δενδροφύτευση

-Εκπαιδευτική επίσκεψη σε ΚΠΕ σχετικά με το πρόγραμμα για το Δάσος και τα ορειβατικά μονοπάτια

-Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσείο Αθλητισμού Θεσσαλονίκης

Β1-Β2

-Επίσκεψη με φύλλα εργασίας στη συνοικία μου (3/10/2014)

-Φεστιβάλ κουκλοθέατρου: παρακολούθηση παράστασης (8/10/2014)

-Επίσκεψη στο Ταχυδρομείο (12/11/2014)

-Επίσκεψη σε τσαγκάρη (ΕΖ ? Επαγγέλματα, 3/12/2014)

-Επίσκεψη στη δημοτική Βιβλιοθήκη

Β2

-e-twinning: A..B..C..Healthy life for you and me (ΕΖ)

Δ?-Ε?-ΣΤ? ομάδα εθελοντών

-e-twinning: ?Use your superpowers? (δράση για το Κοινωνικό σχολείο)

ΟΛΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

-Γιορτή 3 Ιεραρχών

-Ημερίδα Α? βοηθειών για μεγάλους και παιδιά σε συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό

-Γιορτή και παρέλαση 25ης Μαρτίου

-Δραστηριότητες για τα Χριστούγεννα, τις Αποκριές και το Πάσχα, σχετικά με τα Ήθη και τα Έθιμα στην Ελλάδα, αλλά και σε άλλες χώρες.

-Γιορτή λήξης χρονιάς κι αποχαιρετισμού της ΣΤ? τάξης

-Παρουσίαση προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων στην ημερίδα του Γραφείου σχολικών δραστηριοτήτων

-Παρουσίαση των καινοτόμων δράσεων του σχολείου στους γονείς και την τοπική κοινωνία

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΚΤΥΑ

-Μαθαίνω για τα δάση (learning about forests ? leaf) FEE -  ΕΕΠΦ

-Οικολογικά σχολεία. FEE -  ΕΕΠΦ

-Νέοι δημοσιογράφοι για το περιβάλλον. FEE -  ΕΕΠΦ

-Ε-twinning

-Τα ορειβατικά μονοπάτια ? ΚΠΕ ΜΑΡΩΝΕΙΑΣ

- Το Νερό ? ΚΠΕ ΕΔΕΣΣΑΣ ? ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

 

-Υπαίθρια ζωή και Περιβαλλοντική Εκπαίδευση ? ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ