|
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ 2021!
ΑΠΡΙΛΙΟΣ - ΜΗΝΑΣ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΦΙΣΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΟΛΩΝ! Μπείτε στο padlet και αναρτήστε ποιό είναι το αγαπημένο σας βιβλίο: τίτλο, συγγραφέα και μια εικόνα από το εξώφυλλό του.
https://padlet.com/5dimkilk/swh3yntmg86k47gl
Στο τέλος του μήνα θα επιχειρήσουμε να την τυπώσουμε, με όλα τα βιβλία που έχετε προσθέσει, μικροί και μεγάλοι!
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Η 23η Απριλίου έχει καθιερωθεί διεθνώς από την UNESCO ως Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, αφιερωμένη σε δύο μεγάλους δημιουργούς της παγκόσμιας λογοτεχνίας που «έφυγαν» την ίδια ημέρα (23 Απριλίου 1616) από τη ζωή, τους Ουίλιαμ Σαίξπηρ και Μιγκέλ ντε Θερβάντες. Ξεκινώντας από το 2016, η Ένωση Ελληνικού Βιβλίου, με τη συνεργασία της Εταιρείας Συγγραφέων και του Ελληνικού Τμήματος της ΙΒΒΥ - Κύκλος του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου, καθιέρωσε και στην Ελλάδα την 23η Απριλίου ως Ημέρα Βιβλίου. Με κεντρικό μήνυμα «διαβάζω & αλλάζω», ξεκινώντας από την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου (2 Απριλίου) και με κορύφωση την Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου, οργανώνονται εκδηλώσεις όλο τον Απρίλιο για το βιβλίο και την προώθηση της ανάγνωσης, με σκοπό όχι μόνο να δημιουργηθούν νέοι, αλλά και να κινητοποιηθούν οι παλιοί αναγνώστες, και όλοι μαζί να οδηγηθούν στα βιβλιοπωλεία και στις βιβλιοθήκες όπου ζει και αναπνέει το βιβλίο.
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ. ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ 2021
Δράση Φιλαναγνωσίας Β1 Για την ενίσχυση της Φιλαναγνωσίας και τη δημιουργία κινήτρων, ώστε να διαβάσουν βιβλία τα παιδιά, μπήκε σε εφαρμογή μια παραλλαγή από ιδέα αγαπημένων συναδέλφων: Η βαλίτσα του Βιβλιοφάγου. Η ιδέα λειτουργεί ως εξής: δυο φορές την εβδομάδα, μετά από κλήρωση, ένα παιδί θα παίρνει στο σπίτι του τη βιβλιοβαλίτσα, που όντως είναι μια βαλίτσα και έχει μέσα θησαυρούς γραφικής ύλης: χαρτί Α4, χρωματιστά χαρτιά, μαρκαδόρους, ξυλομπογιές, λαδοπαστέλ, νερομπογιές, κόλλα υγρή και στικ, ψαλίδι και άλλα υλικά χειροτεχνίας. Το παιδί διαβάζει ένα βιβλίο της επιλογής του, ετοιμάζει τη βιβλιοπαρουσίαση που θα αναφέρει: τίτλο βιβλίου, συγγραφέα, λίγα λόγια για την υπόθεση, ποιοι είναι οι ήρωες του βιβλίου, ποια είναι η αγαπημένη σου σκηνή, αν έγραφες εσύ το βιβλίο ποιον τίτλο θα έδινες, φτιάξε το δικό σου εξώφυλλο και, τέλος, φτιάξε μια κατασκευή με τα υλικά της βαλίτσας (εδώ μπορούν να βοηθήσουν και οι γονείς).
Προϋπόθεση η τήρηση των μέτρων προστασίας κατά του covid-19. Οπότε απολυμαίνεται η βαλίτσα και τα υλικά, μένει δυο μέρες ανενεργή και μετά την παίρνει το επόμενο παιδί. Τελικά, είχαμε προσφορά από γονείς για τα υλικά και δυο μικρές βαλίτσες ταξιδιού, και την υπόσχεση από τους άλλους γονείς, να συμπληρωθούν στην πορεία. Η δράση πήγε εξαιρετικά καλά και συνεχίζεται και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Τα παιδιά χαίρονται και ανυπομονούν να έρθει η σειρά τους. Η εμπλοκή των γονιών έφερε δημιουργικά αποτελέσματα. Μέσα από τα βιβλία που παρουσιάστηκαν, μάθαμε για τη Γροιλανδία και τη ζωή της πολικής αρκούδας, για μυθικούς ήρωες, για την προστασία του Δάσους, για τη ζωή των φυτών, για τη ζωή των παιδιών στη Γκάνα της Αφρικής και ανυπομονούμε για τόσα άλλα που περιμένουμε να μάθουμε… ΝΙΚΗ ΠΑΥΛΙΔΟΥ (Δασκάλα του Β1)
Περισσότερα Άρθρα... |