|
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΩΣ 30-11-2020
Σας ενημερώνουμε ότι έχουν δοθεί οι βεβαιώσεις κίνησης στα παιδιά σας και θα πρέπει εσείς να συμπληρώσετε την διεύθυνση κατοικίας. Όσα παιδιά μένουν ολοήμερο διορθώστε την ώρα αποχώρησης σε 4μμ και γράψτε σε παρένθεση (Ολοήμερο). Τα παιδιά πρέπει να έχουν την βεβαίωση καθημερινά μαζί τους στην τσάντα τους. Όποιος συνοδεύει το παιδί από και προς το Σχολείο θα πρέπει να στέλνει στο 13033 το ειδικό μήνυμα (κωδικός 4). Κατά την προσέλευση, την αναμονή και την αποχώρηση, φοράτε σωστά τις μάσκες σας (μύτη και στόμα μέσα στη μάσκα) και τηρείτε τις αποστάσεις ασφαλείας. Οι κωδικοί παρακάτω: Κωδικός 1: Μετάβαση σε φαρμακείο ή επίσκεψη στον γιατρό, εφόσον αυτό συνιστάται μετά από σχετική επικοινωνία. Κωδικός 2: Μετάβαση σε εν λειτουργία κατάστημα προμηθειών αγαθών πρώτης ανάγκης (σούπερ μάρκετ, μίνι μάρκετ), όπου δεν είναι δυνατή η αποστολή τους. Κωδικός 3: Μετάβαση στην τράπεζα, στο μέτρο που δεν είναι δυνατή η ηλεκτρονική συναλλαγή. Κωδικός 4: Κίνηση για παροχή βοήθειας σε ανθρώπους που βρίσκονται σε ανάγκη ή συνοδεία ανηλίκων μαθητών από/προς το σχολείο. Κωδικός 5: Μετάβαση σε τελετή κηδείας υπό τους όρους που προβλέπει ο νόμος ή μετάβαση διαζευγμένων γονέων ή γονέων που τελούν σε διάσταση που είναι αναγκαία για τη διασφάλιση της επικοινωνίας γονέων και τέκνων, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. Κωδικός 6: Σωματική άσκηση σε εξωτερικό χώρο ή κίνηση με κατοικίδιο ζώο, ατομικά ή ανά δύο άτομα, τηρώντας στην τελευταία αυτή περίπτωση την αναγκαία απόσταση 1,5 μέτρου. Σας παρακαλούμε, ασχέτως των προσωπικών σας απόψεων, να μην διακινείτε δημοσίως ιδέες διαφορετικές από αυτές που ορίζει η κυβέρνηση σχετικά με τη διαχείριση της πανδημίας, διότι τα παιδιά βιώνουν μια μόνιμη σύγχυση, που μόνο καλό δεν τους κάνει. Επίσης, υπενθυμίζουμε ότι θα πρέπει να ενημερώνετε το Σχολείο ΑΜΕΣΑ (μέρα ή νύχτα) αν έχετε κρούσμα στην οικογένεια ή αν είστε σε καραντίνα λόγω συσχέτισης με επιβεβαιωμένο κρούσμα. Το Σχολείο διαχειρίζεται τις πληροφορίες με απόλυτη εχεμύθεια και πράττει ανάλογα με τα σχετικά πρωτόκολλα που ισχύουν εκάστοτε. Τηρείτε τα μέτρα ασφαλείας και διαφυλάξτε τους εαυτούς σας, τις οικογένειές σας και τη δημόσια υγεία. ΤΟ 5ο Δ.Σ.ΚΙΛΚΙΣ ΣΤΙΣ ΕΟΡΤΑΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 28-10-2020
Λιτές και περιορισμένες, λόγω covid-19, ήταν φέτος οι εορταστικές εκδηλώσεις για τα 80 χρόνια από την ηρωική 28η Οκτωβρίου 1940. Η Σημαιοφόρος του σχολείου μας, συνοδευόμενη από την Διευθύντρια, εκπροσώπησε το Σχολείο στην δοξολογία και κατόπιν στην κατάθεση στεφάνων.
Η 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ...ΑΛΛΙΩΣ
Στους σημερινούς καιρούς που διανύουμε, η προσαρμοστικότητα μοιάζει να είναι πιο σημαντική από ποτέ. Για να αντιμετωπίσουμε τις αλλαγές και τις αντιξοότητες τόσο στους επαγγελματικούς χώρους, όσο και στην καθημερινή μας ζωή, θα πρέπει να έχουμε κριτική και νηφάλια σκέψη, δεξιότητες που επιτρέπουν την επίλυση των προβλημάτων και να τα εφαρμόζουμε όλα αυτά μαζί στην πράξη. Στο Σχολείο μας επενδύουμε στην πολυεπίπεδη μόρφωση και προσωπική ανάπτυξη των μαθητών και μαθητριών μας, προσαρμοζόμαστε και στεκόμαστε απέναντι στις προκλήσεις της φετινής χρονιάς με δημιουργικότητα και αισιοδοξία. Μια τέτοια πρόκληση ήταν και ο φετινός εορτασμός της Γιορτής της Σημαίας, αλλά και της εθνικής επετείου της 28ης Οκτωβρίου.
Η Σημαία παραδόθηκε στην Σημαιοφόρο και πλαισιώθηκε από τους παραστάτες, στις 27/10. Η ημέρα της γιορτής συνεχίστηκε με δραστηριότητες κατά τμήματα, το πρώτο δίωρο της σχολικής ημέρας. Κάθε εκπαιδευτικός είχε οργανώσει ένα δίωρο αφιερωμένο στην επέτειο του ΟΧΙ και τα γεγονότα που έλαβαν χώρα την τραγική εποχή του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.
Διαβάστηκαν κείμενα και ποιήματα, προβλήθηκαν σχετικά βίντεο, δημιουργήθηκαν εικαστικά έργα και έγιναν βιωματικά εργαστήρια με θέμα τον Πόλεμο και την Ειρήνη. Τα ιστορικά στοιχεία συνδυάστηκαν με βιωματικές δράσεις και σχετικές συζητήσεις και δόθηκε η ευκαιρία στα παιδιά, ανάλογα με την ηλικία τους, να μπορέσουν να δουν μια πλευρά του θέματος – αυτήν που μπορούν να κατανοήσουν. Ενδεικτικά παραθέτουμε κάποιες εικόνες από την ημέρα, καθώς και τη δομή του βιωματικού εργαστηρίου «Ειρήνη και Πόλεμος» που υλοποίησαν η Β1 και η Γ1. Βιωματική δραστηριότητα: ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΟΣ1ο βήμα ΕΙΡΗΝΗ: Σε μικρές ομάδες, σε χαρτί του μέτρου, τα παιδιά ζωγραφίζουν την «πόλη των ονείρων τους» υπό τους ήχους απαλής μουσικής. Πώς θα ήταν η πόλη που θα ήθελαν να ζήσουν ελεύθερα και ειρηνικά;
2ο βήμα ΠΟΛΕΜΟΣ: Αποχαιρετούν την πόλη τους και περιηγούνται για να δουν τις ζωγραφιές των υπολοίπων ομάδων, επισκέπτονται τις άλλες πόλεις. STOP! (η μουσική αλλάζει σε έντονη) Μπήκαν εισβολείς στις πόλεις! Αρχίζει ο Πόλεμος! Στο άκουσμα της ανακοίνωσης ότι είναι εισβολείς, τα παιδιά αρχίζουν να καταστρέφουν τις ζωγραφιές των άλλων. Σκίζουν, τσαλακώνουν, μουντζουρώνουν.
3ο βήμα ΕΙΡΗΝΗ (η εισβολή τελείωσε) Ήρθε η Ειρήνη ανάμεσα στις πόλεις και κάθε ομάδα επέστρεψε στην πόλη της. Κι ενώ όλοι κατέστρεψαν, αυτό που βρήκαν επιστρέφοντας στις πόλεις τους δεν ήταν ευχάριστο. Τα παιδιά ήταν σοκαρισμένα και απογοητευμένα , κάποια και πολύ στεναχωρημένα. Τους προτρέπουμε να προσπαθήσουν να ξαναφτιάξουν ό,τι μπορούσαν. Ζητάμε από τα παιδιά να διορθώσουν τις πόλεις τους. 4ο βήμα – Συζήτηση - Αποτίμηση Συζήτηση σχετικά με τα όσα έγιναν στο εργαστήρι για να αποφορτιστούν τα παιδιά και να καταλήξουμε σε βιωματικά συμπεράσματα, όχι πια θεωρητικά. Τέθηκαν ερωτήσεις όπως: · Ήταν εύκολο να φτιάξεις την πόλη των ονείρων σου, στην πρώτη φάση; · Πώς ένιωσες όταν ήταν άλλη ομάδα κοντά στην πόλη σου; · Ήταν εύκολο να ζωγραφίσεις τον Πόλεμο; · Έκανες περισσότερες καταστροφές όταν έβλεπες τους άλλους να καταστρέφουν; · Πώς ένιωσες όταν επέστρεψες στην πόλη σου; · Ήταν εύκολο να ξαναφέρεις πίσω την Ειρήνη; · Έτσι γίνεται και στην πραγματικότητα; Τα συναισθήματα είναι διάχυτα και δεν κρύβονται. Λύπη, απελπισία, απόγνωση, θυμός, παραίτηση… Κάποια πράγματα δεν διορθώνονται και όσα διορθώνονται δεν μπορούν να ξαναγίνουν ίδια, όπως πριν.
Περισσότερα Άρθρα... |